Interrail & Eurail

De Eurogroup, de organisatie waar Interrail en Eurail ondervallen, benaderde ons met de vraag om een logo te ontwerpen voor een jaarlijks terugkerende wedstrijd; de European Destination of the Year. Wij mochten het voor dit jaar, 2016, ontwerpen. Een grote eer omdat er veel mensen meedoen aan deze leuke wedstrijd. De prijs is ook erg niet mis, twee trainpasses waarmee je heel Europa kunt ontdekken per trein! Het logo dat we ontwierpen is goed te plaatsen op foto's van locaties die meedoen voor op bijvoorbeeld social media kanalen en andere marketing doeleinden. Het logo dekt alle landen doormiddel van de wereldkaart en er is zowel een versie voor Interrail als voor Eurail ontworpen. De gouden twist geeft het geheel een echt award gevoel waarmee het logo uitnodigd om mee te doen!





"Het echte backpack gevoel in Europa beleef je met Interrail & Eurail!"



Interrail en Eurail zorgen ervoor dat er jaarlijks ruim 700.000 reizigers met een trainpass door heel Europa reizen. Om alle bestemmingen, activiteiten, restaurants, feestjes en meer aan te geven in verschillend materiaal ontwierpen wij een nieuwe, unieke iconen set die perfect aansluit bij de huidige iconen.



Marc de Bruin
Communicatiebureau Utrecht

Wil je met
ons samenwerken?

Neem contact op