Een nieuwe online positionering voor dé branchevereniging van raffinaderijen en tankstations

De VNPI benaderde ons voor een website optimalisatie. De toen huidige website was verouderd, werkte niet optimaal op verschillende (touch) devices én was lastig te beheren.
Wij ontwikkelden een volledig nieuwe website, van sitemap, flow, UX en UI tot maatwerk WordPress development.

Ook gaven we de huisstijl een update. Frisse kleuren, nieuwe typografie en een eigen beeldbank gaven het merk een boost en de online zichtbaarheid werd verhoogd.

VNPI spreekt namens de raffinaderijen en tankstations

De Vereniging Nederlandse Petroleum Industrie (VNPI) draagt bij aan een evenwichtig maatschappelijk debat rond beleid voor industrie en transport. Haar leden leveren energie voor vervoer en grondstoffen voor de industrie. Met haar leden zet de VNPI zich in voor degelijk milieu-, klimaat- en veiligheidsbeleid in Nederland.

Om alle documenten en aankondiging een overzichtelijke omgeving te geven ontwikkelden we een moderne website met niet te veel poespas. Rust, veel beeld, korte pakkende teksten met heldere buttons vormen een website waar de vereniging nog jaren mee vooruit kan.

Een frisse wind door de huisstijl

We voorzagen het bestaande logo van een update in vorm en kleurgebruik. We wilden graag van het ‘stoffige imago’ af en gaan voor een modernere look & feel die rust uitstraalt en zakelijk en serieus doet overkomen. Zo veranderden we de typografie, kozen voor rustig maar zakelijk kleurenpalet en maakten een beeldbank met spraakmakende, échte foto’s aan.

What we did
• Digital prototyping
• UX & UI
• Development
• Re-branding
• Whitepapers & andere verslagen

VNPI
VNPI
VNPI

Deel dit project

Get in touch.

Samen naar een succesvolle toekomst werken? Neem gerust contact met ons op.

Laat een bericht achter east Of liever direct bellen

Bellen
+31 (0)30 245 1565

Mailen
[email protected]

Support
[email protected]

Bezoeken
Kievitstraat 2
3514 VB, Utrecht

Bekijk meer cases