Check je eiwit innames!

Vanaf je 30e begin je langzaam spiermassa te verliezen, en na je 50e gaat dit sneller. Stevig bewegen en voldoende eiwit uit voeding helpen je om lang(er) sterke spieren te behouden. Wil je precies weten hoeveel eiwit jij ’s ochtends binnen krijgt en wat je nog zou kunnen verbeteren? Doe de test in 1 minuut die wij ontwikkelden voor Campina!

What we did

• Digital prototyping
• Development
• Project management

Doe de eiwittest in 1 minuut!

We ontwikkelden een maatwerk tool waarin je gemakkelijk, binnen 1 minuut, erachter kunt komen hoeveel eiwit je tot je hebt genomen.

Er wordt gevraag om je leeftijd, gewicht en hoe vaak je per week sport, en op welk niveau. Vervolgens kan je producten toevoegen die je als ontbijt nuttigt aan eten en drinken. De tool helpt je bij het inzichtelijk krijgen van je eiwit toename, maar laat ook zien wat je kunt verbeteren.

Wist je dat het helpt om de eiwitten uit je voeding goed te verdelen over het ontbijt, lunch en het avondeten? Vooral het ontbijt blijkt een gemiste kans als het gaat om eiwit. 50-70% van de Nederlanders komt bij het ontbijt niet aan de dagelijkse optimale hoeveelheid eiwit van 20 gram. Met twee porties zuivel zit je meestal al goed. Bijvoorbeeld een plakje kaas, schaaltje yoghurt of een glas melk. Op de website van Campina vind je recepten boordevol eiwitten om jou dag sterk te starten!

Campina
Campina
Campina

Deel dit project

Get in touch.

Samen naar een succesvolle toekomst werken? Neem gerust contact met ons op.

Laat een bericht achter east Of liever direct bellen

Bellen
+31 (0)30 245 1565

Mailen
[email protected]

Support
[email protected]

Bezoeken
Kievitstraat 2
3514 VB, Utrecht

Bekijk meer cases