Don't worry about a thing

Campina

Eiwitchecker

Campina

Benieuwd naar je eiwit toenames? Doe de check!

De missie

Benieuwd naar je eiwit toenames? Doe de check!

Wil jij weten hoeveel eiwit je eet bij het ontbijt?
Vanaf je 30e begin je langzaam spiermassa te verliezen, en na je 50e gaat dit sneller.
Stevig bewegen en voldoende eiwit uit voeding helpen je om lang(er) sterke spieren te behouden.

Wil je precies weten hoeveel eiwit jij ’s ochtends binnen krijgt en wat je nog zou kunnen verbeteren? Doe de test in 1 minuut!

Campina

Doe de eiwittest in 1 minuut!

We ontwikkelden een maatwerk tool waarin je gemakkelijk, binnen 1 minuut, erachter kunt komen hoeveel eiwit je tot je hebt genomen.
Er wordt gevraag om je leeftijd, gewicht en hoe vaak je per week sport, en op welk niveau. Vervolgens kan je producten toevoegen die je als ontbijt nuttigt aan eten en drinken.

De tool helpt je bij het inzichtelijk krijgen van je eiwit toename, maar laat ook zien wat je kunt verbeteren.

Wist je dat het helpt om de eiwitten uit je voeding goed te verdelen over het ontbijt, lunch en het avondeten?

Vooral het ontbijt blijkt een gemiste kans als het gaat om eiwit. 50-70% van de Nederlanders komt bij het ontbijt niet aan de dagelijkse optimale hoeveelheid eiwit van 20 gram. Met twee porties zuivel zit je meestal al goed. Bijvoorbeeld een plakje kaas, schaaltje yoghurt of een glas melk.

Op de website van Campina vind je recepten boordevol eiwitten om jou dag sterk te starten!

Campina

Deel dit project

Ook met ons samenwerken?

Bel even met 030 245 15 65 of stuur ons een mailtje. welkom@thegoodplace.nl